RZRamazan Zengin
Bu fikirlerimi kurs müfredatının yarısına gelmemiz için beş hafta varken yazıyorum. Kursa başlamadan önce İngilizce çalışıyordum. Zamanlarda özellikle perfect zamanlarda sıkıntı çekiyordum. Bazı zamanların Türkçe tercümesi aynı olduğu halde İngilizler neden fazla zaman kullandıklarını anlamıyordum. Bu kurs sayesinde zamanları yerinde kullanmayı öğrendim. İsim tamlaması ve sıfat tamlamalarındaki sıkıntılarımı giderdim. Farkına varmadan çok şeylerin öğrendiğimi ve cümle kurulumunda zorluk çekmediğimi görüyorum. Bu kursu herkese tavsiye ediyorum.

