SÜSerpil Üncü
Kursu işyerinden bir arkadaşımdan duymuştum. “Değişik bir sistemi var, çok fazla ödev veriliyor, konuşma olarak çok katkısı olmaz ama grameri çok iyidir.” yorumlarıyla ve piyasadaki kursları da deneyen biri olarak merakla geldim. İyiki gelmişim. Gerçekten iki dili birlikte öğretiyor. Bu zamana kadar dil ile ilgili fazlaca boşa harcadığım zamana üzüldüm. Yüz yüze eğitimde hocanın anlattığı anektodları dinlemek ayrı keyifli olsa da onlıne eğitimde kaçırdığım yerde tekrar dinlemekte çok faydalı oldu. Boşa tereddüt etmişim. Ancak onlıne eğitimde ödev teslimi olmaması kötü olabilir😬 Emekle hazırlanan ders notlarını paylaştığınız ve öğrettiğiniz değerli bilgiler için çok teşekkür ederim. 🙏🙏

