ESEmre Sinan
Mustafa Bey'i babamdan duymuştum. Yaklaşık 3 ay bütün bilgilerini okudum. 70e yakın haber7.com adresinde yazıları vardı. Çıktısını alıp tek tek 2 ya da 3 kez okudum. Sadece onları okumak bile bana çağ atlattı diyebilirim. Dil konusunda bende ve Türkiyede var olan yanlışları gördüm. Elazığdan İstanbula 8 aylığına taşındım. Program 9 buçuk ay sürdü ama değerdi. Şu an öğretim görevlisi arkadaşlarımın yayınlarını parayla yazıyoruz Allah Mustafa Hocadan ve Mehmet Ali Beyden razı olsun.

