ESEmre Sinan
Mustafa beyi babamdan duymuştum. Yaklaşık 3 ay bütün bilgilerini okudum. 70 e yakın haber7.com adresinde yazıları vardı. Çıktısını alıp tek tek 2 yada 3 kez okudum. Sadece onları okumak bile bana çağ atlattı diyebilirim. Dil konusunda bende ve türkiye de var olan yanlışları gördüm. Elazığdanistanbula 8 aylığına yerleştim. Program 9 buçuk ay sürdü ama değerdi. Şuan öğretim görevlisi arkadaşlarımın yayınlarını parayla yazıyoruz Mustafa hocadan ve Mehmet aliden razı olsun.

